książki dla dzieci, księgarnia dla dzieci, księgarnia sopot, książki edukacyjne

Home DLA RODZICÓW, PEDAGOGÓW, LOGOPEDÓWPORADNIKI DLA RODZICÓWWYCHOWANIE DZIECI › Pakiet Nowe ścieżki edukacji/ Co z tą szkołą/ Kompetencje bez tajemnic/ Kim jesteśmy a kim moglibyśmy być/ Uczyć się z pasją

Pakiet Nowe ścieżki edukacji/ Co z tą szkołą/ Kompetencje bez tajemnic/ Kim jesteśmy a kim moglibyśmy być/ Uczyć się z pasją

Pakiet Nowe ścieżki edukacji/ Co z tą szkołą/ Kompetencje bez tajemnic/ Kim jesteśmy a kim moglibyśmy być/ Uczyć się z pasją

    • ISBN: 9788365897497
    • Ocena
    • Zestaw książek poruszających ważne tematy dotyczące szkoły i wychowania. Dla nauczycieli i rodziców poszukujących nowych ścieżek w
    • Pełny opis
    Wymiary205 x 145 mm
    Oprawamiękka


    Zestaw książek poruszających ważne tematy dotyczące szkoły i wychowania. Dla nauczycieli i rodziców poszukujących nowych ścieżek w edukacji.

    Co z tą szkołą?

    Ogromna część absolwentów opuszczających placówki edukacyjne nie nabywa w nich żadnej z tych cech, które przygotowują człowieka do życia: wiary w siebie, wewnętrznej motywacji, solidnej wiedzy oraz kompetencji społecznych i emocjonalnych. Badacz mózgu, lekarz i psychiatra, Joachim Bauer, pokazuje siedem nowych perspektyw, dzięki którym szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego.

      Kompetencje bez tajemnic

    Daniel Hunziker w zrozumiały sposób wyjaśnia społeczne, psychorozwojowe i neurobiologiczne aspekty uczenia się zorientowanego na kompetencje. Przedstawia sprawdzony schemat zawierający podstawowe kompetencje dla uczniów wszystkich lat obowiązkowego nauczania.

    Kim jesteśmy – a kim moglibyśmy być
    Gerald Hüther, proponuje radykalną zmianę myślenia. W oparciu o wyniki badań nad mózgiem stawia prowokującą – i dla wielu mocno deprymującą tezę: Większość z nas to „niedorozwinięte wersje” własnych potencjałów i możliwości. Pokazuje z neurobiologicznej perspektywy, w jaki sposób każdy może stać się tym, kim naprawdę mógłby być, gdyby wykorzystał predyspozycje, jakimi rzeczywiście dysponuje.

    Uczyć (się) z pasją
    Pernille Ripp zauważyła, że ciągłe sterowanie uczniami i narzucanie im metod pracy hamuje ich rozwój i pozbawia radości płynącej z uczenia się. Uznała wtedy, że powinna wziąć odpowiedzialność za dzieci, które przyszły do szkoły pełne entuzjazmu (a  przynajmniej bez objawów niechęci do niej), a wyszły z  podciętymi skrzydłami.  Postanowiła odejść od tego, czego nauczyła się na studiach, zaufać swojej intuicji i poszukać własnej drogi do dobrej edukacji.

    • Brak komentarzy
    Twój koszyk
    brak produktów w koszyku
    0,00 zł
    Sprawdź koszyk

    Kategorie Mapa strony

    Ostatnio oglądane