książki dla dzieci, księgarnia dla dzieci, księgarnia sopot, książki edukacyjne

Dixit 2: Przygody

Dixit 2: Przygody

    W magazynie: Niedostępny
    • ISBN: 3558380024750
    • Ocena
    • Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze
    • Pełny opis
    Wymiary120 x 270 mm


    Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.

    Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.

    Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.

    Na czym to polega?
    Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

    Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!

    Ilość graczy: 3-6
    Wiek: 8+
    Czas: 30 minut

    • Brak komentarzy

    Najczęściej kupowane z tym produktem

    • książki dla dzieci
      Mały lord
      Opowieść o uzdrawiającej sile dobroci. Historię małego lorda znają dzieci na całym świecie. Siedmioletni Cedric, mieszkający z owdowiałą
      • 45,00 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Prosiaczek i Zjednoczone Królestwo
      "Z przyjemnością prezentujemy Państwu kolejną część przygód Prosiaczka znanego czytelnikom z serii książek o swoich urodzinach (Pierwsze,
      • 34,90 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Bajki filozoficzne - Opowieści mędrca Sofiosa
      Kolejny tom bestsellerowej serii Bajki Filozoficzne! Na jednej z greckich wysp mieszka mędrzec Sofios. W jego szkole uczniowie zadają
      • 26,00 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Konik morski
      Czy wiecie, że niektóre ryby opiekują się swoimi dziećmi? Karmią je i chronią tak samo, jak Wasi rodzice karmią i chronią Was. Ta książka
      Powiadom mnie
    • książki dla dzieci
      Moje szczęśliwe życie
      Dunia zawsze marzyła o tym, żeby pójść do szkoły. Ale kiedy nadchodzi ten moment, zaczyna się niepokoić. Bo co będzie, jeśli nie
      • 24,90 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Leśne głupki i coś
      Kolejna po „Leśnych Głupkach” autorska książka Małgorzaty Strzałkowskiej, której bohaterami są zacne, pełne wdzięku leśne stworki,...
      • 35,00 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Mikołajek i inne chłopaki
      Trzeci tom jubileuszowej serii książek o Mikołajku, napisana przez René Goscinnego i zilustrowana przez Jean-Jacques'a Sempégo.
      Wysyłamy w ciągu 24h
      Powiadom mnie
    Twój koszyk
    brak produktów w koszyku
    0,00 zł
    Sprawdź koszyk

    Kategorie Mapa strony

    Ostatnio oglądane