książki dla dzieci, księgarnia dla dzieci, księgarnia sopot, książki edukacyjne

Home GRY › Gra planszowa Pociąg Inków

Gra planszowa Pociąg Inków

Gra planszowa Pociąg Inków

    • ISBN: 5414561822028
    • Ocena
    • Rodzinna gra planszowa wzorowana na tradycyjnej grze GĘŚ. Zadaniem graczy jest dotarcie do środka planszy. Po drodze znajdują się pola, które
    • Pełny opis
    EAN5414561822028


    Rodzinna gra planszowa wzorowana na tradycyjnej grze GĘŚ. Zadaniem graczy jest dotarcie do środka planszy. Po drodze znajdują się pola, które skrywają polecenia i zadania. Powodzenia!

    W zestawie znajduje: plansza (do złożenia z  7 dużych puzzli) o wymiarach 35 x 35 cm , 4 kolorowe drewniane pionki papugi, drewniana kostka, instrukcja w języku polskim.

    Gra Pociąg Inków to nie tylko wspaniała zabawa dla najmłodszych dzieci, ale również świetny prezent na urodziny zapakowany w piękne, ręcznie wykonane pudełko.

    Wiek: 4+

    Przykładowy scenariusz gry i znaczenie pól na planszy:

    Przygotowanie gry :  

    Każdy z graczy losuje lub wybiera swojego pionka. Układacie planszę składającą się z 7 dużych puzzli. Rozpoczyna najmłodszy gracz. Rzuca kostką i przesuwa się o tyle pól ile wyrzucono oczek na kostce. Kolejny gracz to gracz zgodnie ze wskazówkami zegara.

    Rozgrywka:

    Każdy gracz przesuwa swój pionek o tyle pól ile oczek wyrzucił na kostce. Pionki mogą być na tym samym polu, ale bądź ostrożny, ponieważ jeśli wylądujesz na polu z jednym z następujących symboli, na szlaku Inków wydarzy się coś specjalnego!

    - Iguana (pola 14 i 24): iguana mówi Ci, którą drogą iść, ale niestety skierowała Cię w złym kierunku, cofnij się o 1 pole.

    - Brązowy wąż (pola 4, 11 i 33): o Kochanie, tu jest wąż! Przyjrzyj się uważnie, zanim przejdziesz dalej, pomiń 1 turę.

    - Czerwony wąż (pola 19, 27 i 39): jesteś ścigany przez czerwonego węża - cofnij się o 2 pola, aby uciec.

    - Lama (pola 2 i 12): lama pomaga Ci w drodze – przesuń pionek o 1 pole przodu.

    - Pancernik (pola 5, 16 i 30): to zwierzę pancerne strzeże Twojej podróży – przesuń pionek o 2 pola do przodu. 

    - Tukan (pola 7, 22 i 35): ten wesoły tukan leci naprzód, wskazując drogę, przesuwając Cię o 3 pola do przodu.

    Zwycięzca:

    Pierwszy gracz, który pokona wszystkie przeszkody i dotrze do środkowego pola na planszy, wygrywa (nie musisz rzucać dokładnej liczby oczek, aby zakończyć).

    • Brak komentarzy

    Najczęściej kupowane z tym produktem

    • książki dla dzieci
      Jajko Księżyca
      Anabella wkrótce skończy dwanaście lat. Mieszka z mamą naprzeciwko tajemniczego pustego domu, do którego wprowadza się równie tajemniczy...
      • 24,00 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Zabójstwo Brangwina Kąkola
      Pełna akcji i humoru, opowiedziana słowem i obrazem historia o elfie i goblinie, którzy dostają się w sam środek odwiecznego konfliktu swych
      • 49,90 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Talita
      Każda ludzka historia jest jak tajemnicze laboratorium uczuć i pamięci - dwoje ludzi pozornie beznamiętnie obserwujących swoje codzienne
      • 44,99 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Pieśń szamana
      DAWID I LARISA to nowa seria Martina Widmarka – autora bestsellerowej serii Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai. Tym razem książki przeznaczone
      • 29,90 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
    • książki dla dzieci
      Chłopak z lasu
      Powieść dla młodszych nastolatków o pierwszym drżeniu serca, pocałunkach, młodzieńczym buncie i nieporozumieniach z rodzicami. A także o
      • 34,90 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
      książki dla dzieci
      Dziadek Tomek
      Dziadek Tomek ma fantazję, a w jego towarzystwie wszystkie dzieci są szczęśliwe i nikt się nie nudzi. Do czasu… Pewnego dnia burmistrz
      • 39,00 zł
      Wysyłamy w ciągu 24h
    Twój koszyk
    brak produktów w koszyku
    0,00 zł
    Sprawdź koszyk

    Kategorie Mapa strony

    Ostatnio oglądane